:)

Pudliszki - Pomidorowe inspiracje

piątek, 30 maja 2014

OWSIANKOWA ROZKOSZ



Zacznę od tego, że w ostatnim czasie uzależniłam się od wszelkiego rodzaju owsianek. Każdego dnia eksperymentuję w kuchni i robię co to nowe owsianki. Jednak ta, o której napiszę w tym poście, podbiła moje kubki do takiego stopnia, że zasługuje na publikacje, aby więcej osób mogło jej spróbować. To połączenie wywołuje u mnie wieczorem stan, podczas którego nie mogę doczekać się ranka, aby ją zjeść. Przepyszna to mało powiedziane. Zastępuje mi wszelkie słodkości i podbija moje serce :D




Składniki:

40 g mix płatków owsianych, jęczmiennych i żytnich
szklanka mleka
stołowa łyżka odżywki białkowej o smaku białej czekolady
starte jabłko
garstka wiórek kokosowych
garstka żurawiny

Przygotowanie:
Płatki zalewamy na noc gorącą wodą. Na drugi dzień dolewamy mleka i gotujemy na wolnym ogniu. Dodajemy pozostałe składniki i mieszamy, aby się nie przypaliła. Po około 15 minutach zdejmujemy z ognia i odstawiamy jeszcze na 5 minut.
Jemy! <3



Do tej pory moje owsianki były słodkie, ale jak dla mnie za mało słodkie. Dodanie odżywki białkowej załatwiło tą sprawę i dodało ciekawego smaku – lepszego niż budynie i inne takie kleiki razem wzięte.  Myślę, że z bananem byłaby jeszcze lepsza, ale wartość kaloryczna wtedy wzrasta :D

Smacznego! :D

31 komentarzy:

  1. Ależ narobiłaś mi ochoty na takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smacznie, lubię owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym spróbowała, szczególnie biorąc pod uwage to, że nigdy nie jadłam owsianki:)
    Zapraszam jeszcze do mnie na krótkie rozdanie z Romwe, do zgarnięcia Cardigan ♥

    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/07/inspiration-clothes-giveaway.htm

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo apetycznie wygląda :)

    Zapraszam na konkurs :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2014/07/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie moczyłam płatków na noc i nie gotowałam ich dłużej jak 2-3 minuty, aż jestem w szoku :)
    Ta odżywka białkowa to chyba aromatyzowana i słodzona co? Jak tak to dla mnie odpada :/
    Ale fajny pomysł, żeby zetrzeć do niej jabłko, ja zawsze kroje owoce w duże kawałki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podczas diety bardzo często jadłam owsianki, są bardzo sycące

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że jest coś takiego jak odżywka białkowa. Muszę z ciekawości o tym poczytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetycznie wyglada ;-)


    Zapraszam do wziecia udzialu w konkursie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie to wygląda!!! <3

    Ps. jeśli chcesz wypróbować drogie i cudowne kosmetyki, zachęcam do udziału w konkursie : http://pannael.blogspot.com/2014/09/concurrence.html Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbuję Twój przepis i posmakują takiej owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam owsiankę z owocami pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda kusząco, chciałabym taką jutro na śniadanko :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pychotka :)
    zapraszam do mnie na konkursik :) potrzebuję 50 osób aby konkurs był zaakceptowany. Brakuje mi 16 :)
    Mam nadzieję że pomożesz :*
    Może akurat wygrana padnie na Ciebie ;))
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi narobiłaś ochotę na owsiankę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ślicznie i smacznie wygląda <3 jeszcze worka kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię owsiankę. Ostatnio polubiłam wersję z wiórkami kokosowymi i żurawiną, czyli uboższą wersję Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog
    będę tutaj częściej zaglądała, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdanie z kolorówką na moim blogu już dawno się skończyło - w grudniu 2014 roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. owsianka? tylko klasycznie, na wodzie z owocem (kiwi <3) inaczej nie potrafię jej jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj całe lata nie jadłam owsianki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Pyszności! Jem owsiankę na śniadanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jadam owsianki, nie pamiętam kiedy jadłam....muszę sobie kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Owsianek raczej nie jadam, ale ta wygląda naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń