:)

Pudliszki - Pomidorowe inspiracje

czwartek, 17 maja 2012

EFEKTY KURACJI DROŻDŻOWEJ (;


Dzisiejszy post będzie dotyczył efektów, jakie uzyskałam po kuracji drożdżowej, która trwała równy miesiąc;) 


1.   na początku kuracji piłam 1/6 kostki, pod koniec kuracji było to już 1/3, dawkę stopniowo zwiększałam:) początkowo eksperymentowałam z różnymi miksturami, aby zabić smak drożdży, ale pod koniec miesiąca zatykałam nos i piłam bez ulepszaczy, bo już nie chciało mi się kombinować  ;p  z wypróbowanych mikstur drożdże smakowały mi tylko z kisielem bananowym z gellwe;) ale stwierdziłam, że niezdrowo tak spożywać kisiel każdego dnia;) 
 2.  nie zauważono żadnych „baby-hair” czy wpływu na przetłuszczanie się włosów 
 3.  cera bez wysypu, lepszy stan cery po kuracji ;) 
 4.  co mnie zachwyciło to paznokcie:> - twarde i długie jak nigdy ;) 
5.   co mnie najbardziej cieszy, zaraz po przyroście, to wpływ drożdży na wypadanie włosów! zahamowały wypadanie:) 
6.  podczas tego miesiąca stosowałam regularnie wodę brzozową z Isany, która mogła przyspieszyć porost oraz piłam pokrzywę;)
7.   lecz przejdźmy do sedna;)) włoski urosły około 3 cm:> jestem bardzo zadowolona ;)) 
8.  kuracja drożdżowa zachęciła mnie na tyle, że mam zamiar ją kontynuować jeszcze przez miesiąc, pijąc drożdże co drugi/trzeci dzień, na przemian z koktajlem pietruszkowym;) 



Więcej o akcji u Anwen ;)




A teraz dowody :D


przed:
i po:)


Pozdrawiam serdecznie,
dobieżka

56 komentarzy:

  1. o kurczę, piękny efekt! muszę wypróbować, zwłaszcza, że to może dziwne, ale uwielbiam zapach drożdży haha:D poobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne a Ty zostaw u mnie adres maila w konkursie na Beauty Blender ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa dalszych postów, bo jestem fanką Twojego koloru. Szkoda, że tak dawno nic nie napisałaś ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz genialne te włosy! Z drożdżami, czy bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny przyrost! zazdroszczę:D ja nie mogę się przemóc do picia drożdży;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Drożdże czynią cuda:) Zazdroszczę długości włosów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cokolwiek miałaś na myśli, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za ten post :) Jutro lecę po drożdże i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj właśnie wróciłąm do akcji ;)
    Zapomniałaś dodać do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać efekt :)
    Trzymam kciuki za dalszy przebieg kuracji ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie picie drożdży to nie dla mnie;D
    niedobrze mi jak czuję zapach;)
    zapraszam,ndopiero początki!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana dopisz odp na pytanie konkursowe i przepraszam za zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć nie wiesz czy t\można pić drożdże przy antykoncepcji hormonalnej?

    OdpowiedzUsuń
  15. uważaj na drożdże, bo możesz rozwalić sobie jelitka. Ale faktycznie efekty po niej są niezłe. A dużo ci wcześniej włosków wypadało?
    PS: zapraszam do siebie na rozdanie =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może jednak spróbuję tych drożdży. A co ile je piłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO :O Wow efekty są oszałamiajace :o ale i atak nie przekonam sie do picia drożdzy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękne włosy ;) Usuuuuuń kody obrazkowe przy dodawaniu komentarzy proszeeeeee;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za miły komentarz:)
    PS -piękne masz włosiska:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję efektów! Mi na paznokcie już nic nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety drożdże nie przejdą mi przez gardło... A tyle wspaniałych efektów ;p Gratuluję ich u Ciebie ;) Widać ładny przyrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale różnica! pięknie! będę musiała się przemóc i też zacząć pić te nieszczęsne drożdże :D

    ps. jestem nowa w blogosferze, więc miło mi będzie jak poznam przyjazne dusze :D Obserwujemy? :)) http://the-ladies-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. widać przyrost! Też mam zamiar w tym roku zabrać się za picie drożdży :)

    OdpowiedzUsuń


  25. zapraszam do mnie na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne włosy! Ja raz spróbowałam wypić drożdże, to cały dzień mnie mdliło... Nigdy więcej!!! A szkoda, bo widzę, że efekty są mega :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny masz blog wiesz? Na pewno będę tu częściej zaglądać :D .PS. OBSERWUJEMY ? buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm musze sprobowac :)
    btw fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo... widać efekty, muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. you have beautiful hair *_* your bog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 happy new year!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo, efekty faktycznie widoczne, a to najważniejsze ;) Sama jakoś nie potrafię przekonać się do tej drożdżowej kuracji ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Heja Hej !PIĘKNE MASZ WŁOSY <3
    Pewnie dawno już zapomnialaś o moim blogu, a dalej wisi on w obserwowanych haha, zapraszam do mnie na http://thousands-smiles.blogspot.com/ bo reaktywuje go po roku nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z okazji zbliżającego się otwarcia sklepu internetowego z kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi przygotowaliśmy na naszym blogu konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Serdecznie zapraszamy do zabawy! :)

    www.bioema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkiego naj dla Taty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej kochana! Zapraszam Cię na moje rozdanie z okazji powrotu. Do wygrania duża paczka produktów Essence! A wystraczy tylko komentarz. Pozdrowienia http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń
  36. wow,co za efekt!Nie wiedziałam,że mże przynieść taki rezultat śliczne masz włoski buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo duży przyrost, gratuluję tak zadowalających rezultatów!

    PS. Zapraszam do wzięcia udziału w moim kosmetycznym rozdaniu :)- http://zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com/2013/07/konkurs-pierwsze-rozdanie-kosmetyczne-i.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne masz włosy, ehh... co ja bym dała za takie... :(

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://joanna-interestingdetails.blogspot.com/2013/08/wakacyjne-rozdanie-z-firma-green-house.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega paka kosmetyków do wygrania! Zapraszam na rozdanie na moim blogu:) http://myszolec.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-na-blogu-rzeczy-mae-i.html

    OdpowiedzUsuń
  40. O kurcze . Efekt WOW! <3 3 cm przyrostu to prawdziwy sukces!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. kurcze chyba trzeba się zmusić na to drożdże ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. WOW! Jestem mega zaskoczona! Efekty niesamowite! Chyba muszę z tej kuracji skorzystać :D Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu z okazji roczka mojego bloga ;) Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam serdecznie! Wpadłam na twojego bloga i stwierdziłam,że muszę koniecznie Cię zaprosić do siebie na wyjątkowe rozdanie - do wygrania paesebox!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ja nie lubię smaku drożdży a z chęcią bym piła bo ciekawy efekt śliczne włoski

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie przemogę się chyba do drożdży.
    Szczerze zazdroszczę tym, co przełamały tą barierę...

    OdpowiedzUsuń
  47. Włski masz świetne ;) Fajna ta akcja ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny post :] Zapraszam na rozdanie wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Efekty widać i to spore :D Gratuluję udanej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ale mnie zaciekawiłaś tą kuracją!

    OdpowiedzUsuń
  51. ciągle zastanawiam się na tą kuracją, ale boje sie, że wysypie mi cerę, bo zawsze reaguje na różne zmiany...ale zastanawiam się, czy pomogloby i u mnie na paznokcie, bo sa jak karta papieru:( no i czy też mniej by wypadały - z tym mam meeeega problem:(
    Efekt u Ciebie - super:)
    zastanawiam sie....

    OdpowiedzUsuń